מנסור עבאס ביבי : Facebook / זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי.

מנסור עבאס ביבי : Facebook / זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי.. ביבי אתה האבא של עם ישראל כשאתה נואם מרגישים בטחון עכשיו לא רוצים לשמוע את השקרים שבכנסת הרמאים אוהבים אותך תחזור בגדול אמן. אז ביבי תתפטר וגדעון סער רוץ וכבוש את ראשות הממשלה! מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: יור כחול לבן בני גנץ נפגש הבוקר (שלישי) עם יור רעם מנסור עבאס במאמץ לשכנעו לא לחבור לגוש בהובלת לאחר מכן פנה גנץ לעבאס וליור ימינה נפתלי בנט, המשמשים כלשון מאזניים בין הגושים, והזהיר אותם כי ביבי משתמש בכם. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו.

תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג. מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. The leader of the united arab list (ra'am). כחול לבן מנסור עבאס בחירות 2021 בנימין נתניהו נפתלי בנט בני גנץ.

×— ×› מתן ×›×
×— ×› מתן ×›×"נא ×'רית ×'×™×'×™ ומנסור ×¢×'אס שפל מוסרי ערוץ 7 from a7.org
ביבי הוא אדם אנין טעם, כמעט איסטניס, אמר לי הדובר, כשהוא שומע את הטקסטים האלה, הבטן שלו מתהפכת. אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: בשם ראש האיחוד העולמי של חכמי המוסלמים, שיח' דר יוסף אלקרדאוי ובשם כל חברי האגודה אנחנו מגישים לכם את מלוא. מנסור עבאס ינאם היום ויודיע על מי תמליץ רעמ לנשיא. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת:

עם זאת, כשדיבר בעברית, יצא עבאס נגד האמירות שמגיעות מגוש תומכי ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, כי במסגרת.

בשלב הזה עבאס ובנט יהפכו לבני ערובה של נתניהו. נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים. כבוד דר מנצור עבאס שלום עליכם, רחמי אללה וברכותיו. למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. עם זאת, כשדיבר בעברית, יצא עבאס נגד האמירות שמגיעות מגוש תומכי ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, כי במסגרת. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה. איימן עודה על מנסור עבאס: את מסיבות העיתונאים שלו כיוון לשעה 20:00 בערב. אבל גם ביבי שיקר ללכת עם השמאל? חבר הכנסת ממפלגתו של מנסור עבאס מאיים שלא להצביע בעד הממשלה החדשה, במחאה על הכוונה להרוס בתים בפזורה הבדואית בנגב • ברעם התעקשו שכל החכים שלהם יתמכו בהצבעה על הממשלה. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס.

זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי. כחול לבן מנסור עבאס בחירות 2021 בנימין נתניהו נפתלי בנט בני גנץ. עם זאת, כשדיבר בעברית, יצא עבאס נגד האמירות שמגיעות מגוש תומכי ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, כי במסגרת. דקה 90 מנסור עבאס התנגד להצעה של ביבי. ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל 'המדינה' הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה בינלאומי.

×
×"א×'ו×"×" למען ×"ל×"ט×' ×'ישראל ×¢×'רית ×'×"משך نستغرب تعميم الحركة الإسلامية الجنوبية الموح دة بيانات كراهية للمثليين بالعربية وكأنه لا يمكن ترجمتها إلى العبرية وباللغة العبرية يقولون أمور ا عكس ما قيلت بالعربية وكأنه from lookaside.fbsbx.com
עם זאת, כשדיבר בעברית, יצא עבאס נגד האמירות שמגיעות מגוש תומכי ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, כי במסגרת. ביבי אתה האבא של עם ישראל כשאתה נואם מרגישים בטחון עכשיו לא רוצים לשמוע את השקרים שבכנסת הרמאים אוהבים אותך תחזור בגדול אמן. זה אותו נתניהו שאמר שלא ינהל מומ עם מנסור עבאס, ואז הלך והציע לו הצעות נדיבות ואף שיגר את שופריו להסביר כמה עבאס מתון וראוי. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת:

נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?

Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. יאיר לפיד הצליח להקים את הוועדה המסדרת, עכשיו עבודת הכנסת בשליטת יש עתיד. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: כבוד דר מנצור עבאס שלום עליכם, רחמי אללה וברכותיו. The leader of the united arab list (ra'am). מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. חבר הכנסת ממפלגתו של מנסור עבאס מאיים שלא להצביע בעד הממשלה החדשה, במחאה על הכוונה להרוס בתים בפזורה הבדואית בנגב • ברעם התעקשו שכל החכים שלהם יתמכו בהצבעה על הממשלה. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. מכתב הברכה של שייח' קרדאווי למנסור עבאס: חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. איימן עודה על מנסור עבאס: מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת:

כחול לבן מנסור עבאס בחירות 2021 בנימין נתניהו נפתלי בנט בני גנץ. הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! דקה 90 מנסור עבאס התנגד להצעה של ביבי. The leader of the united arab list (ra'am). שום דבר לא יעצור את השבעת הממשלה.

N12 אם אני מק×'ל מנתני×
N12 אם אני מק×'ל מנתני×"ו תקצי×'ים וחקיק×" מ×" אכפת לי לתת לו from img.mako.co.il
יור כחול לבן בני גנץ נפגש הבוקר (שלישי) עם יור רעם מנסור עבאס במאמץ לשכנעו לא לחבור לגוש בהובלת לאחר מכן פנה גנץ לעבאס וליור ימינה נפתלי בנט, המשמשים כלשון מאזניים בין הגושים, והזהיר אותם כי ביבי משתמש בכם. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. איימן עודה על מנסור עבאס: אבל גם ביבי שיקר ללכת עם השמאל? מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: מנסור עבאס מעל בימת הכנסת: במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ».

אז ביבי תתפטר וגדעון סער רוץ וכבוש את ראשות הממשלה!

אני התנגדתי בחריפות להישענות על עבאס גם כשדובר על ממשלת נתניהו, תתנצל ואח''כ תשיב ענינית: חבר הכנסת ממפלגתו של מנסור עבאס מאיים שלא להצביע בעד הממשלה החדשה, במחאה על הכוונה להרוס בתים בפזורה הבדואית בנגב • ברעם התעקשו שכל החכים שלהם יתמכו בהצבעה על הממשלה. מנסור עבאס הפך במהרה לאשף תקשורת. בשלב הזה עבאס ובנט יהפכו לבני ערובה של נתניהו. ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל 'המדינה' הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה בינלאומי. Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it. מנסור עבאס בנאומו בערבית בכנסת: יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. אבל גם ביבי שיקר ללכת עם השמאל? יור כחול לבן בני גנץ נפגש הבוקר (שלישי) עם יור רעם מנסור עבאס במאמץ לשכנעו לא לחבור לגוש בהובלת לאחר מכן פנה גנץ לעבאס וליור ימינה נפתלי בנט, המשמשים כלשון מאזניים בין הגושים, והזהיר אותם כי ביבי משתמש בכם. עודה אמר בוועידת האנשים של המדינה של ynet וידיעות אחרונות כי ניסיתי לשכנע. כבוד דר מנצור עבאס שלום עליכם, רחמי אללה וברכותיו. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

Had there been real danger of the government not being formed, he would have voted in favor of it מנסור עבאס. במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama